Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Dag 24

Av Pernilla Karlsson - 25 november 2013 19:53

Dag 24 passerat utan problem -
Flytit på oerhört bra och smidigt - Härligt rent ut sagt!!   
Nu är kvällen här å fått i mej lite käk ... så mätt å belåten även idag..

Varit på massage - å de gjorde mycket ont på sina ställen   

ena stället bak i bröstryggen speciellt - strålar fram som en elektrisk ål till revbenen ..
Var fullt normalt sa min massös - tur de då .... men gjorde inte mindre ont för de !!
Bara bita ihop - ska tillbaks igen såklart om 4 veckor -
Intressant se hur ** många år ** de ska ta innan oredan är utredd !!
Men får kosta på kroppen detta - har ju bara en - dax vårda den så den kan hänga med ett tag till
Ja jättemånga år till ju .............   Får man ju hoppas på .....


29:e dagars resan går emot sitt slut ...
och inte uppnåt någe av mina mål .... var nog mer konsikvent när jag var yngre ** suckar djupt **
Ja ja ... bara fortsätta me livet å kämpa på ..

Imorron är det studiedag - kommer bli en lugn dag eftersom
typ all mat redan är fixad idag - Fritids hämtar upp sitt å drar iväg med ungarna till musem
å tebaka frammåt 3 tiden -
Så det bara dryga 60ungar + personal att serva - om inte antalet sjunker -
De kan ju ha äldre syskon - å blir hemma de oxå -
Va som kommer de andra få en pastagratäng med kassler å smaskig sås ..
Ja de väl de jag har göra imorron - koka sås -- oj oj  hur ska jag hinna me   
Varm choklad , ägg å kaviar.. blir de till frukost - alltid på Tisdagarna ..

Kollegan å jag får besök imorron oxå - av personalen i värings kök   Trevligt --
Ska vi gå ta en fika - fast för min del blir det bara en slät kopp kaffe -
Ja kanske en Latté om de har detta vill säga !!

Snart blir de kanal 5 - som vanligt såhär på Måndaskvällen --
Lite mord å mördarsök ----  å sånt smaskens -  ger en sån fin nattsömn   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 1 december 2013 09:26

Dag 29 blev försenad - i uppdatering här alltså   Skulle ha skrivit i gårkväll men .... fick vara med katterna ..Den ensamnlämnade lilla jycken , pepe , gnydde å yla , skällde ..Missarna mina vart väldigt oroliga - Belsebub bodde under bakkaret länge...

Av Pernilla Karlsson - 29 november 2013 21:31

Dag 28:e passerat sen länge - Kvällen vart här en lång stund - Natten stundar snart till - eller ?   Ja min Natt kryper på - men å andra sidan är jag ingen nattsuddare      Dagen på jobbet varit görgooer - Susat omkring gjort ingeting   Nää så in...

Av Pernilla Karlsson - 28 november 2013 18:48

Dag 27 passerat utan större bekymmer   Trots en hatfull retlig Torsdag!!^Jo såklart katterna väckte mej 3:15 inatt å var gosesjuka ...Å när jag mer el mindre rullade ut sängen i morses var livet inte så kul alls!!aprövströtter - å lilla ischasen hade...

Av Pernilla Karlsson - 27 november 2013 16:56

Dag 26 passerat å blivit kväller .... Bidragsdag ida me ju -- oj menar lön   Toppen !!!!!Va förbi Willys å de va inte gratis .......... Faan 900 spänn ..Jo men visst bara betala se glad ut    men visst fick en hel del ätbart för detta!! Arbetsdagen...

Av Pernilla Karlsson - 26 november 2013 18:16

Då straxt dag 25 avverkad   Tisdag som det varit .... och inte helt utan problem !!Lyckades välta ut ungarnas torkhink i morses efter frukosten ....  i matsalen - jättekul   Men hade tiden ta reda på de å skrattade mest åt olyckan - kollegan hjälpte ...

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards