Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Dag 28

Av Pernilla Karlsson - 29 november 2013 21:31

Dag 28:e passerat sen länge -
Kvällen vart här en lång stund -
Natten stundar snart till - eller ?   
Ja min Natt kryper på - men å andra sidan är jag ingen nattsuddare   


Dagen på jobbet varit görgooer -
Susat omkring gjort ingeting   
Nää så inte fallet alls ... men varit lugna puckar . . tack vare bra planering såklart!!
Nästan för lugnt - då blir de som stressigast när man slappnar av !!
Varjefall helskönt höra alla säga - kanongod mat !
såväl unge som vuxen -
Till å me de * vuxna * som inte yttrar flaska i vanliga fall
sa de var så jättegott!
Ja får väl sträcka på mej då . . jag kan kanske laga mat gott    ibland   
eller som ja sa till idrottsläraren idag ... när han tacka för supergod mat - de va riktigt gott
Ja även en misslyckad själ som mej kan lyckas ibland    
Ja var hans svar jag är förvånad -
Sen skratta han sa till kollegan - klart de var supergott -
Å tog inte illa vid mej - Vi har vår lilla jargong   
Ibland lite elakt * från öron /ögon  utifrån / vi vet var vi har varann - de huvesaken !!
Så ä ´de å så ja vill ha de -
Fast .. vill nog helst ha honom - sjukt snygg å trevlig - man med humorn på rätt ställe !!
men men ..- han har sälskap å barn - så de bara - * i fantasin *
Ja där får han vara    


Sitter här smuttar på en jamesson - whiskey -
Ja - ja vet --- var tog denna 29 dagars resan vägen ?
Höll i 2 helger typ - alkoholfri
å vad hände då rå ??

Blev sjuk - ja just de --- säger en del ju -
Med andra ord lite vin på Fredan är hälsosamt -


Va som - jag vet jag kan hantera min dryck -
inte de jag måste - på grund av jag känner sug -
Mer jag vill för slappna av -
Lördag spelar mindre roll med dricka andra dagar lik så -
Men Fredag - halv flaska vin - 3 glas smakar fint
idag förut en irish - nu liten whiskey - 4 centiliter typ -
Lite behov av livsnjuta ska man ha -

Den dagen jag vaknar upp vill ha en återställare -
Lovar jag ringa alla mina nära vänner å å bara skrika HJÄLP    
För den dagen skulle jag själv bli så rädd å faan skita i brallan !!

Känner mej speciell ikväll --- ovanligt kärleksfull ...
hmmmm - - underligt - kanske borde - ja ja ska - logga in på H.P sen en sväng
typ 2 veckor sen nu el nåt ja va där -- haha ---
och nej - förväntar mej inget -

Ush ja sladdrar på om mitt liv -
Kanske dax sätta pukt för just nu 
Cheers alles få följare   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 1 december 2013 09:26

Dag 29 blev försenad - i uppdatering här alltså   Skulle ha skrivit i gårkväll men .... fick vara med katterna ..Den ensamnlämnade lilla jycken , pepe , gnydde å yla , skällde ..Missarna mina vart väldigt oroliga - Belsebub bodde under bakkaret länge...

Av Pernilla Karlsson - 28 november 2013 18:48

Dag 27 passerat utan större bekymmer   Trots en hatfull retlig Torsdag!!^Jo såklart katterna väckte mej 3:15 inatt å var gosesjuka ...Å när jag mer el mindre rullade ut sängen i morses var livet inte så kul alls!!aprövströtter - å lilla ischasen hade...

Av Pernilla Karlsson - 27 november 2013 16:56

Dag 26 passerat å blivit kväller .... Bidragsdag ida me ju -- oj menar lön   Toppen !!!!!Va förbi Willys å de va inte gratis .......... Faan 900 spänn ..Jo men visst bara betala se glad ut    men visst fick en hel del ätbart för detta!! Arbetsdagen...

Av Pernilla Karlsson - 26 november 2013 18:16

Då straxt dag 25 avverkad   Tisdag som det varit .... och inte helt utan problem !!Lyckades välta ut ungarnas torkhink i morses efter frukosten ....  i matsalen - jättekul   Men hade tiden ta reda på de å skrattade mest åt olyckan - kollegan hjälpte ...

Av Pernilla Karlsson - 25 november 2013 19:53

Dag 24 passerat utan problem - Flytit på oerhört bra och smidigt - Härligt rent ut sagt!!   Nu är kvällen här å fått i mej lite käk ... så mätt å belåten även idag..Varit på massage - å de gjorde mycket ont på sina ställen    ena stället bak i brös...

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards