Alla inlägg under december 2013

Av Pernilla Karlsson - 1 december 2013 09:26

Dag 29 blev försenad - i uppdatering här alltså   
Skulle ha skrivit i gårkväll men .... fick vara med katterna ..
Den ensamnlämnade lilla jycken , pepe , gnydde å yla , skällde ..
Missarna mina vart väldigt oroliga - Belsebub bodde under bakkaret länge -
När han väl kom fram fick de bli sängläge med bägge katterna framför dumburken ..
Någon kom hem till voven runt 9:o tiden , men katterna förblev oroliga ..
Matvägrade trots kyckling , ville inte busa heller ...
Men nu har de både ätit å de fullt ös här    å lilla jycken har det nog bra oxå --- hoppas jag !!

29 dagarna är över -
Gick väl inte riktigt som jag så konsikvent hade i tankarna från början .. haha
Tror jag blivit slapp med åren med just vara konsikvent   

Blev bara 0,4 kilo ned fast 2 cm mindre midjemått - alltid något -
Trivts bra med 16 / 8 levene så de fortsätter jag me även vardagar ..
Tyvärr vart ja ju sjuk så inte kunnt träna lika mycke som de var tänkt ..
Fler dagar kommer ...

visst första advent då ... och halv storm därute ... solen skiner å gräset lyser grönt å skönt!!
Verkligen julelikt   
Se vad denna dagen kommer erbjuda ... en del finns redan i planerna ...
Men ska först dricka en himla massa kaffe   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards