Alla inlägg den 2 november 2013

Av Pernilla Karlsson - 2 november 2013 10:33

Jajamen då startar jag dagen inte så annorlunda från i vanliga fall ..
Nybryggt med kokosolja ..
69,3 kilo å en midja på 81 cm
inte så illa men nu ska det trimmas till å ett hälsosammare levene ..
jag satsar inte på bli 100 år .... nej fy satan .. med den äldrevården vi har idag hoppas jag dö lång före jag hamnar på något äldreboende .....   
Småmissarna sitter på fönsterbrädan å kikar ut ... försöker få på dem selearna med de hopplöst * suck *
Ingen katt vill sitta fast .... husletandet fortgår men lite dött på den marknaden just nu efter lämpligt små
hus/stugor i lagom prisklass med ett fantastiskt läge ... bara ligga i å hålla koll..
En dag dyker det perfekta upp .. de jag helt övertygad om   

Gårdagens vindrickande var de sista på ett tag ... smakade naturligtvis smaskens ...
ingen bakfylla heller för slog ut det sista i vasken ... fast lite seg i kroppen är jag allt!!
Monstret alkohol är ett farligt ett de ....... smyger sej på en så var vaksamma innan de tar dej i sin makt!!
Mej kommer det förhoppningsvis aldrig få vinna över ... Självinsikt å sunt förnuft får komma före ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards