Alla inlägg den 9 november 2013

Av Pernilla Karlsson - 9 november 2013 20:51

  wooohooooo ...........
Sånt händer inte var Lördag ...............
Men ibland händer de ......... uppenbarligen ............    Helt otroligt ä´de varjefall ..
ATT det händer just MEJ       


Har resten av kvällen å hela natten å fler dagar därtill att fundera på hur jag ska investera
alla pengar jag vann idag på Lotto !!!!!!!!!


Eller om man bara ska bränna beloppet på något helt å hållet crazy   

Fast å andra sidan ....... kanske man inte kommer så väldans långt på 21 kronor ......... ** asg **
Jojo man får vara tacksam för de lilla man återfår i vinst ..
Ä ju ändå spänningen man tycks betala för   


Tevekväll som gäller ......... ska se om jag kan hålla mej vaken å kika en film sen ...
Nån rysare / thriller .... Kanal jag redan glömt .... hmmmm 9 kanske -
Får väl logga in på tevetablå innan jag släcker ned här sen ....
Trodde igårkväll skulle varit mycket piggare för jag inte sölat vin ...
Helllllllll Nooooooooooo - same shit every Friday ........ Döööööööööö Trött halv 11
Jaja ......... de väl sömntåget som går å bara vara glad å åka med   
Hoppas då att tåget ikväll tar å gör som SJ ...... blir försenat ....   
Så ni mina vänner å ovänner som följer mina små onödigt tramsiga obildbara inlägg   
får ha en fortsatt toppenLördasKväller!!!!!!!!!!!    Pöss på er!!

Av Pernilla Karlsson - 9 november 2013 15:22

Återhämtingsdryck .....
smoothi på 2 msk turkyoghurt , skvätt grädde , 1 rått ägg , saften av en halv apelsin
Jojomen smakar bra som flytande apelsinmousse    
1½ timma på gymmet - 30 min på crossen 7 km blev de -
styrka axlar , triceps , underarmar och rörlighetsövningar för bål stabilitet me pinnen

Resterande delar får sitt imorron ... 

Fläskkotletterna ligger framme snart tinade å ska bli kvällens middag -
Lite kokt broccoli till å någon sallad  ..
Slog på stort och köpte en 6-pack blåbärs&hallon bubbelvatten så de blir riktig kalas ikväll   

Skulle värsta suget sätta in finns det massor av valnötter och 300 gram 86% choklad
massor av kilo ost av diverse sorter .....
Så överlever nog denna Lördagen oxå .... och även utan smutta rödvin   
Konstaterade i mina tankar idag då jag sprang på crossen ... den cirka 13 månader sen jag hade * 1 vit vecka *
Men de känns bara fint ....... å va la på tia oxå för den delen!!!!!!!!!!

Av Pernilla Karlsson - 9 november 2013 12:17

Jojomen ... dagen flyter på ..
Lyckades till sist efter 17 timmars fasta få i mej 2 kokta ägg med salt
Smakar inte att äta idag så förser kroppen med den 7:e muggen kaffe idag ..
Nu bara 1 tsk kokosfett i ...
Från varit förstoppad sen i Tisdag lossnade proppen å sutte på dass ** en mycket lång stunn *   

Därefter började jag leta fram lite täningskläder ...
Bakom min rygg hände de då grejjer minsann ... på få sekunder kan saker å ting hända ...
K.F   Belsebub ............... fick tag i änden av toarullen ....
Jisses så många meter papper de rullades ut **asg**
än roligare blev de när ja började jaga runt han .... Ny lek - No shit   
   PHUUUUstar ut - äntligen de gått å vilat ena stunner!!!!
Nej nu ska kaffet drickas opp sen dax komma ur pyjamsen få in plastögera å dra å träna   

å tack alla få där ute som följer mina små inlägg ---   

Av Pernilla Karlsson - 9 november 2013 10:10

Jaha då var dag åtta ä´här .. Lördag .. alltid lika gött!!

Gråmulet trist ... men de ä´ju November så vad kan man vänta sej ...
Än å då inge positivt hänt för dagen ..
Vikten va den samma , midjemått likaså - men de bara bita ihop å fortsätta ...
I eftermiddag blir de gymmet ... bara tränat en gång denna veckan ..
Riktigt uselt !!!!              ** suck **


Kaffe har de alleredan blivit i alltför stora mängder ... men de ä´ju så gott ..
Försöker kompensera med dricka rikligt med vatten - å de resulterar i aktiv urinblåsa .. haha ..
Katterna lever hej vilt .. blir imellanåt smått galen på dem ...   

Naj dax rycka upp sej en smula å snart ta tag i dagen .....................


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards