Alla inlägg den 10 november 2013

Av Pernilla Karlsson - 10 november 2013 14:29

Slagit död på nästan 2 timmar .. på gymmet
Helt klart där jag trivs allra bäst   
Återhämtingsdryck - samma som igår men en extra äggvita - gulan fick missarna dela på ...
mage , rygg , biceps , bröst å bålen fått sitt för denna veckan
avsluta med 20 minuter intervall på crosstrainern -
Ovanligt lite folk idag ... Kanske beror på många firar fars dag ..
Ägnar en tanke å två åt min egen pappa .. men han lider inte längre .. å finns föralltid i mitt   


Helgen har varit mycket skön och avkopplande -
Stolt jag inte druckit någon alkohol ... glad veta att trots många liter runnit ned i denna strupen -

jag inte har ett monster som vaknar å skriker inombords -- Dra till systemet köp en flarra för faan!!

Tåget dök upp i tid igår - men käkade 50 gram 86% choklad ..
Men var inte värt förstöra nattsömnen för den kassa filmen .. sicken skit rent ut sagt!!
Trick n´Treat .... mesigt för min del ..
Sova kunde jag varjefall inte låg vred mej som en binikemask i sänga ...
Tror katterna vart störda på mej för till slut flytta dom från sängen   
När jag väl somna sov jag varjefall mycket gott ända fram till efter 9:00

Tänkte göra mej en pizza idag - den vart så himla smaskig sist med det nya receptet på botten!
Fast i förmiddas var jag grymt sugen på lax - fast den klarar sej tills imorron i kylen ..
Ska ha en slappareftermiddag ** tror jag **
Borde dammsuga ä damma av här i lyan - men ack så trist detta ä´´´´´    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


himmelojord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards